11 Mart 1994 Cuma

Bir arabadan









by BG


Bir arabadan
Yavaş yavaş inerken
Yavaş yavaş
Içime işleyeceğini
Hiç düşünmemiştim
                    Neydi bu
                    Uzun yılların üstüne
                    beni böylesine sarmalayan
                    uzun zamanların
                    Yalnızlığımı
Duyguları paylaşma
Özlemimi
                    Elimdeki kırçiçeklerime
                    Sahip aramamı
Biriktirdiğim
Sevgimin taşmasımı
                    Içimde yankılanan
                    Yankı mı
Mutsuz bir insana
Mutluluğu yaşatmamı
                    Kartopu ellerinden tutup
                    Sıcak bir yüreğe
                    Sokmak mı
Bütün bu duygulara
Vermiyorum karar
                    Ama şunu biliyorum
                    Dün gece gördüğüm
                    Bütün kadınların yüzünde
Seni gördüm

11.03.1993

Hiç yorum yok: