20 Aralık 1990 Perşembe

Karşımda duran bir fotoğraf

Karşımda duran bir fotoğraf
Kimine bir yaz gününü
Kimine güzel bir tatili
Kimine ne hatırlatırsa hatırlatsın
Bana un amor
Belki sen de geçmişe bakıyordun
O resmi çektirdiğinde
Neydi geçmiş ya da geçmemiş
Sadece bakınca özlem miydi
Güzel günler miydi
Ya da hatırlanmak istenmeyen
Değildi sadece değildi
Ama isimlendirmek
Onu tanımlamaktı
Ve asla
Un amor un amor du
Yağmurun elleri yağmurundu
O kocaman gözler
O televizyon seyrediş
O yorgunluk ve kıskançlık
O Mevlana’ lık ve saflık
Hepsi yerli yerindeydi
Açelya daha solmamıştı
Ama şimdi demek istemiyorum
Çünkü demek istemiyorum
Kısaca ne demek istediğimi
Bilmiyorum
Ama unutmadım unutamam
Yine uzakta duracağım
Mutluluğunu seyredeceğim
Tabi kendi mutluluğumu da
Belki ayrı insanlarda
Ayrı mekanlarda
Ama birlikte öğrendiğimiz gibi
Belki yalnız belki değil
Mutlu olacağız
Bunu hak ediyoruz
Ve asla kaçırmayacağız
Şimdi telefon çaldı
Al işte bir ölüm haberi
Değer mi yaşarken detaylara
Bundan sonra sana işte emir
Eğer mutsuz olursan
Bu fani denen dünyada
Bu tarafta ya da diğerlerinde
Gelirim ve fena yaparım
Artık gülen yüzler
Mutluluk haberleri istiyorum senden
Un amor

1990

Hiç yorum yok: