20 Haziran 2021 Pazar

Bir yerden başlamadım

     ksb

Bir yerden başlamadım
Gittiğim kadar geldi
Gitmediğim kadar gelmedi
Kendim kadarımı aldım
Fazlasını kuytuya sakladım
Her insana gittim
Kendim kadar gelmedi
Her insana dokundum
Kendim kadar dokunmadı
Her insanı sevdim
Kendim kadar sevmedi
Bıkmadım
Sonunda bıkmamaktan bıktım
Bir sigara yaktım
Dumanına içkiyi yakıştırdım
Yarım asırdan fazlasında
Kendimin karşısına oturdum
Eski yıllarımı karıştırdım
Kimi çok zekisin
Ama hakkını vermiyorsun demiş
Hakkını vermek
Bu toplumda bir yere gelmekmiş
Benim toplamam zayıf
Hep ikmal
Kimi çok akıllısın
Ama hakkını vermiyorsun demiş
Hakkını vermek
Hesap numaranın içindeki rakamlarmış
Benim rakamlarım zayıf
Harflerim pekiyi
Yine ikmal
Kurtarma sınavına girmedim
Borçlu geçmedim
Direkt kaldım
Hayattan atıldım
Kimi babalar gününde
Bu satırlar ne dedi
Babamın içinden çıkan
Babasını her an seven
Bir özel güne sığdıramayan
Böyle oluyor dedim
Bir daha ikmale kaldım
Başkalarının özlü sözlerini paylaşamadım
Bir sigara daha yaktım
İçine kendimi sardım
Kuytudaki fazlaları aldım
Harf harf okudum
Kelime kelime anladım
Cümle cümle özümsedim
O gün anlamadıklarım
Bugün aleniydi
Yaşamam ya da yaşamamam
Gerekenleri yaşayıp
Kuytudaki fazlalara ulaştım
Meğer
Fazlalar benmişim
Eninde başında
Hayat kendim kadarmış
Kendime sarıldım
Sokağa kapımı kapadım
Yüreğim kendimle
Bedenim sokakta


20.06.2021


 

Hiç yorum yok: