9 Ağustos 2020 Pazar

kuytularda yaşıyorum

ksb
kuytularda yaşıyorum
kalabalığa ip atlatıyorum
maskemi kapı eline asmıyorum
kuytularda yaşıyorum
herkesi hiçliğin ardında bırakıyorum
hayatı ayağımda sektiriyorum
kendimi kucaklıyorum
paylaştıklarımı çöpe atıyorum
paylaşmadıklarımı siliyorum
kuytularda yaşıyorum
önüm arkam sobe
içime bakıyorum
kimseyi ebelemiyorum
gitmek istediğim istemediğim
yerlere insanlara gittim
kalmak istediğim istemediğim
yerlerde insanlarda kaldım
boyum uzadı yüreğim kısaldı
hep gittim hep kaldım
kuytularda yaşıyorum
yaşlarımı biriktirmiyorum
bugün yaşındayım
yaşlarımı biriktirmiyorum
hüngür hüngür harcıyorum
kimsesizliğin kimsesiyim
hiçliğin hiçiyim
her an içeyim
kuytularda yaşıyorum
içime sadece sigara dumanı çekiyorum
rakıyı yuvarlıyorum
aşklarımı tavanarasında büyütüyorum
yalnızlığımla bulut altında yaşıyorum
aşktan yorulmadım
sadece anlatamadım
kuytularda yaşıyorum
üzerimi kendimle örtüyorum
kendime uyanıyorum
kendime yaşıyorum
kimseye kimseyim
kendime kadarım
aşktan sıyırdım
yürek çiziklerimi sakladım
iyileştirmedim
oldukları kadar çizik bıraktım
kuytularda yaşıyorum
bugün yaşındayım
o gün öleceğim
geriye bir şey bırakmayacağım
ne yazık ki
herkes çok şey bulacak
kuytularda yaşıyorum
uzaklara yakınlara bakmıyorum
nefes alıyorum yetiyor

03.07.20

Hiç yorum yok: