24 Aralık 2014 Çarşamba

Saçımın bozkırlarına uzandım

 












ksb
Saçımın bozkırlarına uzandım
Sakalımın lapa lapalarından kaydım
Saman kağıdı rengi gözlerimi kapadım
Çocukluğumun şarkısını kirpiklerimden düşürdüm
Ne güzel di harflerini biraraya getirdim
Zeynep Kamil in önünden geçtim
Karşısında Karacaahmet
Doğumla ölümün yakınlığını anladım
Dünü yarını hep pas geçtim
Mengenisine sıkışmadım
An ın anlamında soluklandım
Kelebek ömrüne inandım
Misketli günlerin özlemine uyandım
Salçalı ekmeğin yettiği
Çok eski dünlere düştüm
Düşlerimden düştüm
Yüreğimdeki yangınlı yara izlerine kaldım
Hiç bir şeyin yetmediği
Bugünü itekledim
Bir yalnızlıklık yer açtım
Biriktirdiklerimi yalnızladım
Kalabalık dokunuşlarımı
Dokunduklarımda bıraktım
İnatçı anlayışlarımı
Anladıklarımda bıraktım
Sıkılmayan paylaşımlarımı
Paylaştıklarımda bıraktım
Fotoselli sevgimi
Açtıklarımda bıraktım
Yüreğimi
Aldım 
Çıktım


24.12.2014

Hiç yorum yok: